Jobb mint az Exatlon, mert autó is van benne!

A Babod Offroad Fesztivál újabb fejlesztéseken, programokon dolgozik. Az idei Off Road Fitt futam során ötvöztük a terepjárózást, az ügyességi számokat és az állóképességedre is szükség lesz Olyan, mint az exatlon vagy egy ninja viadal, csak jobb, mert van benn AUTÓ! Videó a cikkben, lesd meg!

279672063_2603446129788250_561479976527049839_n-696x391.jpg

Az idei fesztiválon nagy várakozásra tart számot az Off Road Fitt futam, mely során ötvözték a terepjárózást, az ügyességet és a kondíciót. Cél a pálya minél gyorsabb leküzdése autóval és gyalogosan, ugyanis ez egy sajátos duatlon viadal. A verseny elemeiben lesz egy autós szakasz, ami egy klasszikus trophy speciál, ahol kapukon kell átmenni, anélkül, hogy hozzáérne vagy kidöntené azokat a versenyző autójával. A futam akadály szakaszán exatlon és ninja típusú kihívásokkal kell megküzdeni, és lesz egy ügyességi szakasz, ahol többek között lesz célba dobás is. A futamok kieséses alapon folynak le, két induló párhuzamos pályán küzd, felváltva mindkét oldalon. A gyorsabb jut tovább.

Két csoportban indul majd Off Road Fitt futam: lesz Gazella Kupa (női) - amiről ez a kis videó is készült ízelítőképp - és lesz egy Rinocérosz Kupa (férfi) nevezetű viadal is. A weboldalon levő versenyprogram szerint június 10-én pénteken és 11-én szombaton fogják a férfi és női Off Road Fitt kupát megrendezni.